"אם הארגונים יצליחו בהסתה תהיה מלחמה נגדנו החרדים"

    רוב הארגונים שעוסקים בנושאי דת ומדינה הם אותם ארגונים שעוסקים בשמאל וימין והם סמוכים על שלחן הרפורמים
    אבי יעקב No Comments on "אם הארגונים יצליחו בהסתה תהיה מלחמה נגדנו החרדים"

    "יהודים מגיעים לגויים בשביל פרנסה, מייצרים דעת קהל על ידי מתן שוחד חוקי של נסיעות לחו"ל ועוד" • "היום מבינים שהסברה נחוצה. בעוד 20 שנה תגיד שצדקתי" • ומה הוא חושב על הסגולה של יום שלישי פרשת בשלח?

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    רוב הארגונים שעוסקים בנושאי דת ומדינה הם אותם ארגונים שעוסקים בשמאל וימין והם סמוכים על שלחן הרפורמים
    16:08
    09.05.24
    קובי פינקלר No Comments on בעקבות המלחמה: מעל אלף משפחות נוספו למעגל השכול

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ח"כ ישראל אייכלר שוחח הבוקר עם מרדכי לביא בתכנית מהדורת הבוקר ונשאל את טענתו לפיה יש אנשים שמזרימים כספים מחו"ל כדי להתסיס בין חרדים לחילוניים.

    "הארגונים שמתעסקים בנושא ישראלי פלסטיני מקבלים כספים מאותם מקורות של כל הארגונים ומכוני המחקר שעוסקים בחרדים כבר 30 שנה. ידענו תמיד שיש ארגונים רפורמיים בארה"ב שהחליטו להרע ולהצר למוסדות התורה, הם הפכו את מערכת המשפט — אבל לא היה עיתונאי חוקר חרדי שירים את הכפפה ויבדוק מי ממן את כל הארגונים שפועלים בנושא שבת, גיוס ועוד".

    הוא הוסיף כי "רוב הארגונים שעוסקים בנושאי דת ומדינה הם אותם ארגונים שעוסקים בשמאל וימין והם סמוכים על שלחן הרפורמים. מה שהתגלה כי גם האיחוד האירופי מעורב בזה".

    ומה הבעיה בזה?

    יהודים מגיעים לגויים בשביל פרנסה, מייצרים דעת קהל על ידי מתן שוחד חוקי של נסיעות לחו"ל ועוד. בנושא הלאומי קמה 'עד כאן' אבל בנושא החרדי איש לא קם. הם יצרו דעת קהל שאיש לא רוצה בשכנות של חרדים, הופכים את החרדים לעניים מתוך בחירה ועוד.

    ואז מה?
    זו מלחמה עד לדעת הקהל. יהיו חרדים בעלי הון שישיבו מלחמה השערה.

    אתה יודע שזה לא נכון, הם לא שמים כסף
    הם לא מוכנים לשים היום כסף כי אנחנו אשמים. הציבור לא יודע את הסכנה הגדולה.

    אתה הקאת דם עם ארגון כזה ולא הצלחת

    וזו ההוכחה שהציבור החרדי לא מודע. אבל היום מבינים שהסברה נחוצה. בעוד 20 שנה תגיד שצדקתי. איך קורה שנערים בני 16 לוקחים סכינים לרצוח יהודים ויודעים שזה ההסתה האינטרנטית. חס וחלילה אם אותם מסיתים יצליחו לשכנע את הנוער החילוני שהנוער החרדי חי על חשבונם זה עלול להסתיים במלחמה וצריך לעשות כדי שזה לא יהיה.

    לסיום, מילה על פרשת המן
    פעם ידענו שיש סגולה ביום ג' של פרשת בשלח, היום זה פופוליסטי. התורה היא נצחית ולכן כל דבר שכתוב בפרשה זה קיים תמיד ופרשת המן כתובה בפרשה אם כן ביום ג' שנכפל בו כי טוב זה מתאים.

    נראה לך מתאים כל התעמולה סביב זה?
    אם המטרה היא להביא לקופה שמחלקת לעניים וליתומים כסף ולולא זה הם היו מתגלגלים ברחובת זה מבורך, אם חבר שולח לחבר הודעה תזכורת זה מצוין רק שלא יהפוך למשהו מסחרי לצרכים פרטיים של מישהו.



    0 תגובות